در خرید لوازم التحریر عمده برای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

لوازم التحریر به عنوان یکی از کالاهای اساسی و ضروری مردم شناخته می شود و به همین دلیل اگر شما به فکر هستید تا یک کسب و کار خوب را شروع کنید، راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر ایده‌ی خوبی است.

اگر این ایده به سر شما زده و تصمیم به برپا کردن یک فروشگاه عرضه نوشت افزار و لوازم تحریر دارید، با ما همراه شوید و  تا پایان این نوشته را بخوانید.

راه اندازی مغازه لوازم التحریر به مانند راه اندازی دیگر کسب و کارها، می تواند شروع یک اتفاق بزرگ باشد، همچنین راه اندازی یک فروشگاه لوازم التحریر، بسیار جذاب و لذت بخش است. چرا که هم با دانش آموزان و دانشجویان سروکار دارید و هم لوازم التحریر و نوشت افزارهای رنگارنگ و زیبا و جذاب را به فروش می رسانید.

در ابتدا نیاز است تا سرمایه ای را جمع کرده و سپس اقدام به خرید عمده  لوازم التحریر و نوشت افزار نمایید.

در ادامه این مقاله به اختصار مراحلی را بیان کرده ایم که می توانید دنبال کرده تا بتوانید به یک کسب و کار موفق در زمینه لوازم تحریر و نوشت افزار دست پیدا کنید.

مرحله اول: برنامه ریزی دقیق برای کار

در ابتدا همانگونه که گفته شد، برای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر نیاز به یک برنامه ریزی دقیق اقتصادی، فروش و بازاریابی دارید. بهتر است قیمت فروشگاههای عمده فروشی مختلف را با هم مقایسه کنید و ارزان ترین قیمت لوازم التحریر را پیدا کنید. قبل از هرکار بهتر است یک ورق کاغذ بردارید و در آن میزان سرمایه و لیست اجناس مورد نیاز را همراه با قیمت بنویسید تا بتوانید نقشه مناسب تری برای کارتان ترسیم کنید.

راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر
قبل از هر کار، قیمت فروشگاههای مختلف را مقایسه کنید

مرحله دوم: انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه

پیشنهاد ما به شما این است که  زمان کافی برای انتخاب محل کارتان بگذارید و بین اجاره کردن یا خریدن یک مکان با موقعیت مناسب با توجه به بودجه خود اقدام کنید.

اگر قصد اجاره و یا خرید یک مغازه برای راه اندازی این کسب و کار و پیشه را مد نظر دارید، بهتر است به این نکته توجه کنید. همچنین باید خرید اجناس مغازه را با توجه به وضعیت اقتصادی محل انجام دهید.

  • مکانی را انتخاب کنید که نزدیک به مدرسه، دانشگاه یا ادارات و سازمان های دولتی باشد.
  • مکانی را انتخاب کنید که پر رفت و آمد باشد.
  • مکانی را انتخاب کنید که وضعیت درآمدی و معیشتی اهالی آن، در سطح متوسط و بالا باشد.

مرحله سوم: دریافت مجوزهای مورد نیاز

افتتاح و تاسیس فروشگاه لوازم التحریر هم مانند هر فروشگاه دیگری نیاز به مجوزهای لازم خود دارد که با تحقیق از کسانی که همین شغل را دارند و البته مراکز اداری مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. برای این کار حتما به اتحادیه لوازم التحریر شهر خود سر بزنید.

مرحله چهارم:  اقدام برای خرید اجناس و تجهیزات فروشگاه

این مرحله را می توان یکی از مهم ترین مراحل در راستای راه اندازی مغازه لوازم التحریر دانست. اگر شما بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که لوازم التحریر را به صورت عمده و قیمت ارزان به شما بفروشد، در نتیجه سود شما از فروش اجناسی که خریداری کرده اید بالاتر رفته و موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

همچنین از اجناس و کالاهای ضروری شروع کنید. شاید از ضروری ترین اقلام لوازم التحریر، بتوان به مداد، خودکار، دفتر، پاک کن، تراش، دفترچه یادداشت، مدادرنگی، پاستل، آبرنگ، خمیربازی، ماژیک، اتود، جامدادی، روان نویس، خط کش، قیچی و غیره نام برد. سعی کنید برندهایی را انتخاب کنید که ارزان و البته با کیفیت باشند.

برای این کار کافی است به مراکز عمده فروشی در شهر خودتان سر بزنید. اینترنت این کار را برای شما آسان کرده و با یک جستجو در اینترنت می توانید این مقایسه را انجام دهید.

برای این کار پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، به فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و نوشت افزار تحریر عمده (www.tahriromde.com) سر بزنید. خرید از این فروشگاه علاوه بر اینکه در زمان خرید شما صرفه جویی می کند، تمامی اقلام لوازم التحریر و نوشت افزار را یکجا به شما پیشنهاد می دهد، تخفیف های بسیار مناسبی برای خرید عمده دارد و همچنین کالاهای خریداری شده راسریع و ارزان برای شما ارسال می کند و دردسر یک خرید پر زحمت را از دوش شما بر می دارد.

این فروشگاه اکثر برندهای معتبر داخلی و خارجی، و تنوع بالایی از محصولات را به شما ارائه می دهد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزرات صنعت، معدن و تجارت، خریدی امن را به شما هدیه می دهد.

برای خرید از این وبسایت از دسته بندی محصولات آن بازدید کنید، سفارش خود را ثبت کنید و کالای خریداری خود را به راحتی در شهر خود تحویل بگیرید.

راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر
در فروشگاه تحریر عمده می توانید دسته های مختلف لوازم التحریر را مشاهده و خرید کنید.

مرحله پنجم: تبلیغات و بازاریابی

شاید مهم ترین مرحله بعد از راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر ، تبلیغات و جلب مشتری باشد.

با چاپ بروشور، تراکت تبلیغاتی، دعوت از دیگران برای افتتاحیه و تبلیغ در شبکه های مجازی نظیر تلگرام، اینستاگرام و غیره کسب وکار خود را به دیگران معرفی کنید. بهترین راه را برای دستیابی به بازار مقصد خود، مثل مدارس، مهدکودک ها، ادارات و غیره جستجو کنید.

امروزه با توجه به اینکه قسمت زیادی از وقت افراد در شبکه های مجازی می گذرد، حتما یک صفحه مختص به فروشگاه خود بسازید و محصولات خود را در آن انتشار دهید.

می توانید در بازار هدف خود مثل مدارس و مهدها تبلیغ کنید و تخفیف هایی ویژه آنها اختصاص دهید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله، و سعی و همت، کسب و کاری موفق را در زمینه لوازم التحریر و نوشت افزار شروع کنید.

One thought on “در خرید لوازم التحریر عمده برای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *