نکات مهم در راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر

راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر

برای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر چه سرمایه اولیه ای نیاز است؟

آیا شما به دنبال راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر هستید؟ اگر جوابتان بله است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا راهکارهای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر و دغدغه ها و مشکلات در این راه را به شما معرفی کنیم.

در دوران پسا کرونا، افراد زیادی که به نحوی شغل خود را از دست داده و درآمدشان نسبت به سال های گذشته کمتر شده است به دنبال ایجاد یک شغل پردرآمد هستند و از آنجایی که بازگشایی مدارس در حال حاضر تقریبا قطعی به نظر می رسد، راه اندازی مغازه لوازم التحریر به نظر شغلی جذاب و پرفروش می رسد.

اما سوالی که در ابتدا مطرح می شود و بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخی برای آن هستند، این است که برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم تحریر که تقریبا کامل باشد، به چه سرمایه اولیه ای نیاز است؟

چند نکته مهم

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا چند نکته مهم در زمینه راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر را به شما یادآوری می کنیم.

  • مغازه خود را کنار مدرسه، مسیرهای پر تردد و دانشگاه ها انتخاب کنید.
  • مغازه ای که انتخاب می کنید دید مناسبی به بیرون داشته باشد.
  • متراژ مغازه را متناسب با سرمایه خود برای کالا انتخاب کنید.

ابتدا سعی کنید مغازه ای را خریداری یا اجاره کنید که متراژ مناسبی داشته باشد، به نحوی که بتوانید با سرمایه اولیه ای که دارید، آن را تقریبا پر کنید.

فروشگاهی که پر به نظر برسد، فروش بیشتری نیز خواهد داشت، چراکه به نظر یک فروشگاه غنی و کامل می رسد.

پس این نکته مهم را حتما به خاطر برسانید.

در حال حاضر شما اگر بخواهید یک فروشگاه ۹ متری اجاره کنید، نیاز است تا حدود ۷۰ میلیون جنس شامل نوشت افزار، ابزار نقاشی و رنگ آمیزی، لوازم اداری، لوازم مهدکودک خریداری کنید.

 

اگر بخواهید یک مغازه ۱۲ متری اجاره کنید نیاز است تا حدود ۱۰۰ میلیون سرمایه اولیه داشته باشید . هرچه متراژ مغازه مد نظر بالا رود، سرمایه اولیه بیشتری نیز نیاز خواهد بود.

فروشگاه تحریرعمده به عنوان پخش جامع نوشت افزار و لوازم تحریر سعی کرده است تا طیف گسترده ای از لوازم تحریر را با بهترین قیمت بازار به فروش برساند و شما عزیزان می توانید همه چیز را اینجا خریداری کرده و با حاشیه سود بالا به فروش برسانید.

حتما به یاد داشته باشید که مغازه خود را طوری بچینید که پر به نظر برسد، اینگونه قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

One thought on “نکات مهم در راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر

  1. فرزانه میگوید:

    سلام این مطالب خیلی خوب بود، فقط من یه سوال هز شما دارم، در حال حاضر، در این تاریخی که من پیام میدم صرف داره که با ۱۰۰ ملیون سرمایه و مغازه اجاره ای فروشگاه لوازم تحریر زد؟

    • تحریر عمده میگوید:

      سلام و درود. البته همه چیز به مدیریت شما بستگی دارد ولی افراد زیادی هستند که در همین زمان با مبالغی در همین حدود اقدام به راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر می نمایند و به تدریج اقدام به توسعه کسب و کار خود می کنند.

  2. محمد ص میگوید:

    برای مغازه ۹ متری که نصف گنجایشش واسه میز و قفسه و ویترین… اِشغال میشه ۷۰ م زیاد نیست؟ من برای شهرستان شیروان در شمال خراسان میخوام یه مغازه در پاساژ اجاره کنم که ارزانتر باشه ولی نمیدونم در پاساژ مشتری کافی خواهم داشت یا نه، ولی اگر بخوام همان ۷۰ ت را خرید کامل اجناس برای یک مغازه تحریری، داشته باشم چقدر باید صرف کرایه ارسال اجناس کنم تا بدستم برسد؟ و ضمانت سالم بودن تمام اجناس؟ و شما قیمت فروش تمام آنها را هم برروی آنها مینویسید یا هرروز باید چک کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *